diumenge, d’abril 22, 2007

Microsoft fot el mec amb els seus blogs

Uso el Blogger de Google però, a priori, no tinc res contra els productes de Microsoft. És simplement que en aquest cas m'ha agradat més el producte i l'oferta de la competència de la companyia de Redmond. I també uso el Firefox!

El Blogger et permet fer comentaris a un Blog de forma anònima, i és pràcticament transparent al browser que facis servir.

Bé, avui he anat a plantar un comentari al blog d'un amic, en Dídac Lee (us el recomano), que està al MySpaces de Microsoft. En primer lloc, resulta que envies un missatge (no he vist el meu comentari per enlloc un cop fet) i després que des del Firefox no m'ha deixat entrar a fer el comentari... em deia que no estava el servei disponible. Des de l'Internet Explorer si que he pogut...

Ah, i per cert, sort que tinc una conta de Hotmail, perquè de comentaris sense tenir aquest tipus de compte, res de res... democràcia pura i llibertat! quins coll... ;-)

2 Comments:

At 14:41, Blogger Paco Rivière said...

Ells s'ho perden Guillem. Encara no ho han entés de que va això de la xarxa! :)

 
At 14:43, Blogger Paco Rivière said...

Tens raó:

Add a comment
Click to hide comments for this entry.

You must sign in using a Windows Live ID™ to add a comment to this space. Sign in
Don't have a Windows Live ID? Sign up now

Jo ni tan sols ho havia provat!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home