dimecres, de setembre 20, 2006

Una breu consideració sobre les paraules del "senyor" Múgica

Segurament escric aquest blog en català perquè algú em prohibeix fer-ho en castellà (segons el "senyor" Múgica, és clar). És una reflexió que m'acabo de fer, tot pensant què hi posaria.

La veritat és que estic emprenyat. Molt emprenyat. ¿Qui cony s'ha cregut que és aquest tio (i perdoneu-me que empri un llenguatge col·loquial tan vulgar) per venir-nos a dir què hem de fer o deixar de fer al nostre país amb un codi legal votant democràticament per tots els ciutadans? ¿És que el PSOE no està prou legitimat a governar allà a Espanya quan l'abstenció és tan alta que potser també l'ha votat menys del 36% dels espanyols?

Algú seria tan amable de dir-me quants dies de la seva vida ha passat el subjecte Múgica a Catalunya per saber de què parla? i el que és més: en Múgica ha comprat mai en un supermercat català? quants productes etiquetats en català s'hi ha trobat? 1? 2? 3 seria un rècord... quants en espanyol? Quin idioma és imprescindible per viure a Catalunya i amb el què et pots entendre amb tothom? i quin ha estat sempre perseguit?

Davant d'això, hom no pot considerar més que la dimissió d'aquest "tipeju" (també pensava titllar-lo d'individu, però mira, aquesta paraula m'ha semblat més vexant si s'escau :-D ) de forma inmediata. Que no es produirà, ni de conya...

El que si podem començar a fer és declarar-lo persona non-grata a tot arreu del meu territori. Jo per si de cas ja començo: ENRIQUE MÚGICA, ET DECLARO PERSONA NON-GRATA A AQUEST WEBLOG!