dimarts, de març 28, 2006

Red Hat obre la seva base de coneixement al públic en general

Ja no cal disposar d'un nom d'usuari i contrasenya per a poder consultar els continguts de la base de dades.

Fins ara la base de dades 'Knowledge Base' de Red Hat necessitava del registre previ per al seu ús, un pas molest i que podia fer enrere a més d'un possible usuari. Però, a partir d'ara, aquest pas previ serà innecessari; la base de dades de Red Hat és oberta i pública sense cap mena de restricció.

Una Knowledge Base (literalment Base de Coneixement) en el món de la computació consisteix en una base de dades de temes relacionats amb un sistema informàtic concret, maquinari o programari, en la qual es troben els problemes més comuns i les seves solucions, metodologies per treballar amb el sistema i respostes a les preguntes que més freqüentment es fan els usuaris.

La base de dades de Red Hat és important pel seu volum d'informació i la qualitat que ofereix. Per exemple, podem trobar-hi temes com accedir al Directori Actiu d'un domini Windows 2000/2003 des de Linux, actualitzar un paquet RPM, o com accedir a un dispositiu USB que no és reconegut pel sistema, entre molts altres temes.

L'eina de recerca de continguts de la Knowledge Base de Red Hat funciona de forma que podem expressar-li les preguntes sobre els temes a consultar emprant llenguatge natural. La base de dades continuarà essent mantinguda pels tècnics de Red Hat.

Més informació:

redhat.com | Knowledgebase
http://kbase.redhat.com/faq/