dilluns, d’abril 11, 2005

Coses varies

Ha sortir la versió 5.04 d'Ubuntu! :-)

És una distro de Linux que us recomano que proveu. Està construída sobre la Debian, trobo que de forma molt sòlida i coherent, tot i que per al meu gust li manca alguna cosa (on és un "cremador" de CD's gràfic com el K3B?). L'entorn gràfic és el Gnome que m'ha enamorat en les seves darreres versions (2.8 i 2.10).

En un altre ordre de coses, estic editant el meu weblog a casa des de l'iMac amb Mac OS X 10.3.8 i el navegador Safari. No és per presumir d'equip (no puc, és un pobre G3 :-D ), és més que res per preguntar: perquè cony em surt la interficie de Blogger en Coreà??? no tinc res en contra dels Coreans (del nord o del sud), però és que em costa un xic aclarir-m'hi... perquè de Coreà més aviat poc :-D !

He provat a canviar l'especificació de la contrada on sóc. Ja no podia usar la catalana, perquè amb el teclat donava problemes. He hagut d'usar la dels veïns (si, Espanya), que em funciona bé. He provat la nord-americana per a veure si el blogger em surt en anglès. Res. Hauré de provar amb un altre navegador. I m'hauré de mirar això de posar fotos al weblog, a veure si us hi puc posar una captura de pantalla. val la pena :-D