dilluns, d’abril 11, 2005

Cap de setmana informàtic

Dissabte a Torroella de Montgrí, a la Primera Jornada de Programari Lliure del Baix Empordà (http://jornades.torroellaestartit.com/).

Molt interessant. Vaig fruïr molt amb les conferències, encara que em vaig perdre la part pràctica pèrquè estava fent entrevistes per a la ràdio, que per cert vaig recollir bona quantitat de material i amb gran qualitat. La gent a la que vaig entrevistar sabia parlar, i això que et deia el contrari, i que es posaven nerviosos davant dels micros...

Vaig disfrutar molt sobretot amb les explicacions d'en Toni Mirabete (CATix) i en Toni Hermoso (Softcatalà), potser els dos ponents més "catxondos", tot i que no estic decebut de cap dels ponents.

En Rafa (l'organitzador) s'ho ha currat, i la veritat és que li ha sortit molt bé. S'ho mereix, ho ha fet amb entusiasme i hi ha posat molta feina per part seva.

Si tingués més temps, em dedicaria a muntar-ne també jo unes, de jornades. Qui sap, en el futur... ;-)

El que em fot és que vaig haver d'acabar tota la web d'iMàtica ahir a la nit, i porto els articles d'aquesta setmana una mica retardats. Fins i tot encara ara (dilluns matí) estic acabant d'enviar les llistes de distribució...