dimecres, d’abril 06, 2005

Feina, feina i més feina...

Sobrecarregat de feina. Se m'acumula, i entre l'empresa, el local nou (jo m'haig de carregar gairebé tota la feina de la botiga a les espatlles) i iMàtica, no dono l'abast.

Vull unes vacances!!! :-D

En el fons m'agrada. Ara tinc un ordinador per reparar que es reinicia aleatòriament. Li he passat un test de memòria i sembla que va bé. L'he deixat tota una nit amb un Live CD de Linux i bé. Serà el Windows? serà el disc dur? potser algun driver? (em sembla que això últim no és del tot descartable, però li queden poques opcions). Aquesta nit el torno a deixar engegat, aquest cop amb el Windows que li he instal·lat, ja que li he desinstal·lat un accelerador de software de l'Intel. A veure si hi ha sort i és d'això, o haig de continuar buscant...

1 Comments:

At 20:34, Blogger Paco Rivière said...

Segur que és el uin2!
Ben trobat!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home