divendres, d’abril 27, 2007

Google, la marca més reconeguda al món

Quatre empreses tecnològiques es troben en el "top ten" d'aquesta particular classificació.

BrandZ és una base de dades amb informació recollida a 650.000 consumidors i professionals de 31 països que compara un total de més de 23.000 marques. Les enquestes es realitzen anualment, sol·licitant als enquestats que valorin les marques a les quals adquireixen productes i serveis.

En la darrera enquesta, donada a conèixer fa poc, la gran guanyadora és Google, el cèlebre companyia del cercador, que ocupa el primer lloc amb un bon avantatge sobre General Electric. Segons els resultats, Google ha pujat un 77% durant aquest darrer any en el què a confiança en la seva imatge es refereix.

És destacable que entre les deu primeres marques de la llista en trobem quatre del sector de les noves tecnologies: a banda de la mateixa Google en el primer lloc, tenim a Microsoft en el tercer, China Mobile (operadora de telefonia mòbil) en el cinquè i IBM en novena posició.

A més d'un el pot sorprendre trobar a Apple, habitualment encapçalant altres rànquings semblants, en el lloc número setze. Una altra marca predominant en el sector, Nokia, ocupa el dotzè lloc, i HP el quinzè. Vodafone, NTT DoCoMo, Cisco i Intel omplen les posicions que van del vint-i-dosè al vint-i-cinquè lloc.

Més informació:

Informe complet de BrandZ
http://63.99.161.62/brandz/BrandZ_2007_Ranking_Report.pdf