dilluns, d’abril 04, 2005

RISC OS per a dispositius mòbils

El veterà sistema operatiu RISC OS ataca ara un nou front de batalla: els dispositius mòbils. A Internet s'han filtrat unes captures de pantalla que mostren un telèfon mòbil (però qui les ha fet, n'ha tapat la marca, quina ràbia!) engegant i executant el RISC OS Mobile i vàries aplicacions.

Aquí ho podeu trobar:

http://www.drobe.co.uk/riscos/artifact1309.html

Fins i tot hi ha un vídeo (un pèl "cutre" tot s'ha de dir) que n'ensenya l'arrencada i funcionament.

Genial! un nou contendent en la plataforma mòbil. Ja espero amb candeletes els primers models :-P !

Jo tinc un SonyEricsson P800 i m'encanta el Symbian (a més, els que em coneixeu, sabeu que m'encanta provar qualsevol sistema operatiu), però estic obert a nous horitzons... o si més no a provar-los.

Ah! i cercant informació sobre el RISC OS n'he trobat un emulador per a Windows. Ja miraré de "fotre-li" mà en un moment o altre ;-)

Virtual Acorn

Quines ganes tinc ja de llegir-ne alguns detalls tècnics :-) !